Voor aanvang van de vergadering 2020

Ledenvergadering 2021

De ledenvergadering 2021 voor onze afdeling (A59 Nieuwe Waterweg) staat weer voor de deur. Nouja voor de deur… Door alle COVID-19 maatregelen kunnen we de vergadering niet houden zoals wij dat gewenst zijn. In de kantine van de Volkstuinenvereniging Dr. Moerman in Vlaardingen. Er is daarom ook besloten om de vergadering op een andere wijze te houden dan we ooit gedaan hebben.

Digitaal

Het bestuur van de afdeling heeft besloten om de ledenvergadering 2021 digitaal te gaan organiseren. Dit zal verlopen via gotomeeting. De vergadering zal op woensdag 10 maart 2021 19:30 tot ongeveer 21:30 uur gehouden worden. Zie hiervoor de uitnodiging en de notulen van 2020 (als pdf) onderaan deze pagina.

Aangezien deze manier van vergaderen voor vele leden van onze afdeling een nieuwe manier is, is er besloten om ook een testsessie te houden. Zodat men de verbinding, camera’s, eventuele headsets, enz. kan afstellen en direct wat vertrouwd raken met GoToMeet.

Deze testsessie staat ingeplant op dinsdag 2 maart van 19:30 tot 20:30. De uitnodiging hiervoor zal via de mail naar u verzonden worden.

VAS

Heeft u echter nog nooit een email van onze secretaris ontvangen? Dan kan het zijn dan uw emailadres niet in het VAS is opgeslagen. VAS staat voor VERON Administratie Systeem, en is het systeem waar onder andere alle leden zijn opgeslagen.

U kunt uw eigen gegevens controleren via: https://vas.veron.nl/login (of via de hoofdsite www.veron.nl en dan bovenaan de website klikken op Mijn VERON). Hier kunt u inloggen (uw gebruikersnaam is uw lidmaatschapsnummer (indien dit minder is dan 6 cijfers kunt u voorloopnullen gebruiken.) Als u het wachtwoord niet meer of nooit gehad heeft, klik dan op Wachtwoord vergeten. Er wordt dan gevraagd om de gebruikersnaam in te vullen (dit is het lidmaatschapsnummer) in te voeren. Als er geen emailadres bekend is, zal erom gevraagd worden.

U kunt ook het emailadres naar de secretaris sturen of uw hulpvraag naar ict@veron.nl